Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
746
BLOG

Kobieta wabi motyla - Część I

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Kultura Obserwuj notkę 17

EROTYK WABI MOTYLA - część pierwsza


Zygmunt Jan Prusiński


OTWIERANIE BY ŻYĆ...

Motto: "wejdź światłem łagodnie
uchylę muszelkę..."
- Rena More -


Wiem że mnie odbierasz
nawet na odległość
ciepło moje wchłaniasz
tajemnica między nami
jest tak czysta -
nie mów nikomu
ludzie zazdroszczą
nawet kawałek szczęścia
a przecież nasza miłość
wyrosła z wiersza
i płynie tym rytmem
tak jak lubisz łagodnie
by światłem wejść
do środka...

Jeszcze się nie spiesz
kilka minut później
jak cię rozpieszczę -
uchylisz muszelkę...

6.12.2013 - Ustka
Piątek 00:21

 


NOCNE DWA SERCA

Roznoszę listy miłosne jako listonosz
z daleka ludzie wyglądają
że to do nich przyjdę z listami.

Niestety - ludzie listów nie piszą
mają w telefonach skróty -
jakby szyfry innym językiem.

Ja wolę ciałem mówić
odrastają przycięte drzewa
jesteś dzisiaj taka inna
jakby rozśpiewana w sukience.

Tam w tej małej dolinie czekam
na pniu po topoli piszę erotyk -
tak się słownie rozkręcam
badam upust woli - pozwolisz?

5.12.2013 - Ustka
Czwartek 20:55

 


MIŁOSNE I CICHE...

Wiem gdzie czekasz na mnie
szykuję ten wymiar intymny
tam tylko trawy rosną
i kilka przyjaznych drzew.

Umiem badać twój puls
rozmnożę dotyki czułym
dzwonieniem że chwila
nadeszła w idealnym geście.

Namaluję cię całą nagą -
weźmiesz ze mnie krople
te które burzą wnętrze
w miłości cichej jak cienie

moich rąk między udami...

6.12.2013 - Ustka
Piątek 13:26

 


ROZKOŁYSANY W MIŁOŚCI

W lesie błyszczących szyszek
jest akustyka
i wiolonczeli granie

spróbuj wziąć do ręki smyczek
jest wyprostowany
posłuchaj jak drży o świtaniu

sama ułóż swe ciało
rozkwitaj - nad nami tylko
jodłowe wzdychanie

za kilka minut otrzymasz
dar dźwięku
przenoszenia z moich głębin.

4.1.2014 - Ustka
Sobota 6:52

 


NAUCZ MNIE TAŃCZYĆ MIĘDZY KROPLAMI

Maluję cię w czarnej sukience
luźna jest i zwiewna
bądź bosa i bez bielizny

nauczę cię tańczyć między kroplami
skup się na ruchu
to ważny element by dotrzeć

poczujesz mój instrument
taktowny by strącać z gałązek
snu taniec milczenia.

4.1.2014 - Ustka
Sobota 7:16

 


KARMIENIE W OPTYMALNYM ZASKARBIENIU

Przejdziemy jedną stronę światła
zatrzymam cię w tym miejscu
gdzie będziesz bezpieczna.

Zawołasz mnie po imieniu
położysz oczy blisko
by całować leśne usta.

Po raz drugi mnie zawołasz
bym zniżył się i piersi
zauroczył wstydliwe...

Tuląc członka zwilgotniejesz
szeptem znowu zawołasz
bym powoli odsłonił prawdę.

Ułożysz się wygodnie
wówczas moje wstąpienie
zabrzmi zdrowym echem.

6.1.2014 - Ustka
Poniedziałek 19:09

 


ROZLEWANIE HERBATY

Tymczasem
jest rozlewanie herbaty
siedzisz w cienkim szlafroku
wiem że jesteś naga
jak pacierz w polu...

Stół nas dzieli
przyglądasz się moim oczom
niebieskie zaloty więc niebiesko
możesz mnie odbierać -
proszę o delikatność.

Podniecona jak kobieta -
podniecony ja jak mężczyzna
pijemy herbatę
zagęszczamy krąg
by rozmawiać stopami pod stołem.

Liczysz minuty
bym wstał z krzesła i podszedł
na twoją stronę - rozwidniając
że też jestem nagi pod szlafrokiem -
rękę wsuwasz jakbyś chciała się ogrzać.

Zaczyna się spływ
odchylasz piersi - dojrzewanie
jak słoneczne skały odbijają rozkosz -
odbierasz mnie sukcesywnie
rozchylając swój mały świat.

8.3.2014 - Ustka
Sobota 15:06

 


WYPIEK CIAŁA W MOICH RĘKACH

Ostrożnie cię wabię...

Jestem motylem nad ranem
który zajrzał przez okno
i przyfrunął do sypialni.

Rozgrzewasz myśli...

To co przed tobą niegrzeszne
wszak poznałaś poetę
by zadbać w miłości o niego.

Stoisz przed lustrem naga...

Zadajesz pytania bez odpowiedzi -
namiętność zbudziłaś w sobie
nową drogę malujesz z drzewami.

Okoliczności sprzyjają...

Powraca wiatr za motylem
a ręce moje nocą błądzą
w otwartym łonie szeptu.

10.3.2014 - Ustka
Poniedziałek 2:55

 


EROTYK CICHEGO PRAGNIENIA

Dolina bystra jak potok
a ty tuż obok
głaszczesz moje włosy
i jest w tym jakaś namiętność
koloru błękitnego
i twe oczy które błyszczą
a rozkrzyczany świat
nas nie interesuje
chowamy się ukrywamy się
tylko dla siebie
by dać i wziąć...

2.3.2015 - Ustka
Poniedziałek 14:00

 


PERŁOWE ZAKWITANIE

Obok tych szumnych traw
przejdziemy witając wierzby
mają niskie gałązki niczym warkocze
podglądają co w tej rzeczce się dzieje.

Spodoba ci się ten ruchomy
cel dotyku - nie zastygniesz
ruch farby zdrapiemy z nieba
zamalujemy intymną skrytość.

Takie poetyckie kochanie
w przestrzeni grających fortepianów
poukładamy te dźwięki -
nie zliczoną ilość z wiersza słów.

Pójdziemy głębiej ujrzeć
to co nikt nie zauważy -
soczystość w miejscach jasnych
które umiejętnie w tobie zapalę...

10.3.2015 - Ustka
Wtorek 12:48

 


EROTYK - POPĘD MGŁY

Lekko wstydliwa wiosna
zagrała swoimi instrumentami
jeszcze nie wszystko dostrojone
spieszę więc jako grajek
podotykać czułe miejsca.

Niech się toczą skalne kamienie
ja i tak w twoim naszyjniku jestem
perła ta rośnie miłością
wieczorami świeci.

Nie skąp mi tych drgań
wejdziemy do źródła nadzy
rozkochasz mój świat
ja rozkocham twój -
intymne zbawienie niczym błysk.

- Chwytajmy te błyski!

21.3.2015 - Ustka
Sobota 17:37

 


POCAŁUNEK DOROTY

(prezent urodzinowy)


Trzymała w ręku tom wierszy
dziewczyna w berecie
miała inne okrycie głowy
w tej chwili nie pamiętam.

Uniosła się lekko
poczułem jej usta miękkie
- zadzwoniła dźwiękiem.

I to był ostatni pocałunek kobiety
od tamtej pory nikt mnie nie całował.

A w tym pocałunku było życie.

Okno nieba się otworzyło
zobaczyłem starca z brodą.

Wyglądał mi na poetę...

Rozrzucał na całą przestrzeń
białe kartki swoje wiersze. -

Skojarzyłem je z białymi gołębiami miłości.

23.3.2015 - Ustka
Poniedziałek 4:52

 

...Dorocie Karin z okazji Dnia Urodzin życzę następnych mądrych wierszy,
bym mógł ponownie opracować recenzję nowej książki - z całego serca życzy Zygmunt.

______________________________

 

   Wiersz dla Zygmunta


    Dorota Karin

    Zaklinacz syren

    Zygmuntowi Prusińskiemu


    dziś morze huczy pieśń wiosny
    wersami wydm poety

    poddaję się fali ruchom
    podgląda nas piasek i trawy

    syreny podchwyciły nutę
    Neptun do ręki wziął batutę

    a tam na wydmach
    dwie zajęte sobą dusze -

    opiewają wiosenną miłość

 

    21.3.2015

    __________________________________________

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura